Перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у ЦОП:

адміністративні послуги;

прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;

приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб'єктам звернень після зчитування відповідних даних);

усні консультації;

видача ключів електронного цифрового підпису;

доступ до електронних сервісів;

доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

попередній запис громадян на особистий прийом;

супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Надання платних супутніх послуг органом ДФС у ЦОП забороняється.

До супутніх послуг не належать надання консультацій, інформації, пов'язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, та надання допомоги в їх заповненні.

Бланки декларації про майновий стан і доходи, а також бланки заяв та інших документів (надруковані типографським способом або роздруковані на принтері в ЦОП), необхідні для звернення щодо надання адміністративних послуг, мають безоплатно надаватись платникам в ЦОП.

Час прийому відвідувачів ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг) - з понеділка по четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., у п'ятницю - з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., у суботу - з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хвилин.

Обідня перерва - з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хвилин.

В останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП подовжується до 20 год. 00 хвилин. Даний режим запроваджено з 01 червня 2016 року.

 

Підприємець - платник єдиного податку 2-ї групи може надавати послуги тільки платникам єдиного податку та/або населенню

         Другу групу єдиного податку мають право обрати фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

 - не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб,

-  обсяг доходу не перевищує 1,5 млн. грн.

Якщо підприємець - платник єдиного податку у господарських відносинах з іншим суб'єктом господарювання, який не є платником єдиного податку, відповідно до умов договору виступає як виконавець послуг, такий підприємець не може обрати другу групу платників єдиного податку.

У разі недотримання платником єдиного податку 2-ї групи зазначеного обмеження, він зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому здійснювалася заборонена діяльність.

 Крім того, до доходу, отриманому платником єдиного податку 2-ї групи від провадження забороненої діяльності, застосовується ставка єдиного податку у розмірі 15 відсотків.

 

Зазначена норма визначена абз. другим п. 291.4 ст. 291; пп. 4 п.293.4 ст. 293 та п.п.9 пп. 298.2.3 ст. 298 Податкового кодексу України.

 

На офіційному веб-порталі ДФС України розміщений Сервіс «Реєстр платників єдиного податку»

 

Електронний сервіс «Реєстр платників єдиного податку» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (www sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія), а також у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.

Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням платника податків.

На офіційному веб-порталі ДФС України  розміщений сервіс «Дані про взяття на облік платників»

 

Електронний сервіс «Дані про взяття на облік платників» розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС (www sfs.gov.ua) у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія), а також у вкладці «Інформація з реєстрів» в меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.

Для перевірки даних про взяття на облік платників податків достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням платника податків.

Кабінетом Міністрів України запроваджено «гарячу лінію» для підприємців

З 11.05.2016 року запроваджено «гарячу лінію» для підприємців, які, зателефонувавши за номером 0 800 503 045, можуть подати скарги щодо зловживань чи корупційних дій органів державної влади, а також пропозиції щодо заходів Уряду для покращення умов ведення бізнесу.

Дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців приймають фахівці державної установи «Урядовий контактний центр» у робочі дні з 9 год. до 18 год. (п'ятниця-до 16.45).

У вихідні, святкові дні та з 18 год. до 9 год. дзвінки переадресовуються на основну урядову «гарячу лінію» (0 800 507 309).

Усі звернення реєструються та направляються для реагування органам виконавчої влади, а результати їх розгляду державна установа «Урядовий контактний центр» буде доповідати безпосередньо Прем'єр- міністрові України.   

До уваги виробників та підприємств оптової та роздрібної торгівлі спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами!

Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання вироб- ництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алко- гольних напоїв та тютюнових виробів» всі суб’єкти господарювання, які мають ліцензії, а це виробники, підприємства оптової та роздрібної торгівлі, подають до органів ДФС за основним місцем обліку суб’єкта господарювання, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіти про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Форми таких звітів затверджені наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2016 року за  № 340/28470, який розроблено на виконання частини третьої статті 16 Закону №481.

Отже, підставою для скасування вимоги подання звітів про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів може бути лише внесення відповідних змін у Закон № 481.

Першим звітним періодом для подання звітів за формами, затвердженими Наказом №49, був квітень 2016 року. В зв’язку із тим, що останній день строку для подання звіту за квітень 2016 припадав на святковий день – 9 травня, подання звіту переносилося на 10 травня 2016 року.

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що граничний строк (останній день) подання звітів за травень 2016 року – 9 червня 2016 року!

Відповідно до порядків подання  та заповнення звітів, затверджених Наказом №49, суб’єкти господарювання незалежно від форм власності подають звіт за основним місцем обліку в електронній формі.

Для забезпечення подання звітів в електронній формі з використанням ЕЦП, що надаються безкоштовно суб’єктам господарювання АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, на офіційному веб-порталі ДФС розміщено безкоштовне спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/).

Також, звертаємо увагу, що подання після граничного строку уточнюючих звітів не передбачено, оскільки звітність розроблена з метою державного контролю за регулюванням виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом, алкогольними  напоями  та  тютюновими  виробами, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України і не відноситься до податкової. Відповідно, на подання зазначеної звітності не розповсюджуються норми   п. 50.1 ст. 50 Податкового кодексу України щодо надсилання уточнюючого розрахунку до податкової звітності.

Разом з тим, у разі виявлення суб’єктом господарювання помилки у звітній інформації і направленні нових звітів з уточненими даними у граничні строки подання звітності, інформаційні системи приймання звітності ДФС забезпечать обробку таких нових звітів.

Модернізований електронний сервіс  «Електронний кабінет платника»

На офіційному веб-порталі ДФС України працює  модернізований електронний сервіс  «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП).

Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адре- сою: http://cabinet.sfs.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДФС.

Сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабі- нету, функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Робота уприватній (особистий кабінет) частиніздійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України (http://acskidd.gov.ua/).

Вособистому кабінеті, після ідентифікації особи в залежності від типу платника (юридична чи фізична особа), доступні наступні розділи:

$1·         дані про взяття на облік платників;

$1·         реєстр страхувальників;

$1·         дані реєстру платників ПДВ;

$1·         реєстр платників єдиного податку;

$1·         інформація про РРО;

$1·         інформація про книги ОРО;

$1·         дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

$1·         реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами;

$1·          заповнення Декларації;

$1·         заповнення додатків до Декларації (за необхідності),

$1·         перерахування сум внесених до Декларації,

$1·         завантаження на ПК;

$1·         надсилання з використанням ЕЦП;

$1·         ідентифікаційні дані;

$1·         реєстраційні дані;

$1·         відомості про керівників;

$1·         присвоєння ознаки неприбутковості;

$1·         дані про реєстрацію платником ПДВ;

$1·         дані про реєстрацію платником єдиного податку;

$1·         дані про реєстрацію платником ЄСВ;

$1·         відомості з реєстру осіб, які здійснюють операції з товаром;

$1·         відомості про РРО;

$1·         інформація про книги ОРО;

$1·         відомості про об’єкти оподаткування;

$1·         інформація про неосновні місця обліку;

$1·         дані про банківські рахунки;

$1·         підготовка, заповнення та надсилання податкової декларації  платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та юридичної особи;

10. Листування з ДФС (завантаження листа до органу ДФС, підписання ЕЦП та надсилання»;

11. Заяви, запити для отримання інформації (формування та надсилання):

$1·         Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;

$1o    Запит про отримання витягу з Реєстру платників податку на додану вартість;

$1o    Запит щодо отримання інформації з Реєстру платників ПДВ;

$1o    Заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів;

$1o    Запит щодо суми виплачених доходів та утриманих податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій;

$1o    Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального за формою № 1-АКП;

$1o    Запит на отримання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;

$1o    Запит щодо розрахунків з бюджетом (для юридичних осіб);

12. Стан розрахунків з бюджетом:

•  орган ДФС;

•  назва податку (платежу);

•  платіж (код);

•  МФО банку;

•  бюджетний рахунок

та по кожному виду податку (платежу) на поточну дату

•  нараховано/зменшено;

•  сплачено до бюджету;

•  повернуто з бюджету;

•  пеня;

•  недоїмка;

•  переплата;

•  залишок несплаченої пені.

Фізичні особи після ідентифікації мають можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі;

13. Реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних (для платників ПДВ);

14. СЕА ПДВ (система електронного адміністрування ПДВ) (для платників ПДВ):

$1·         реєстр операцій проведених в системі СЕА ПДВ:

-  поповнення рахунку ПДВ;

-  реєстрація перевищення ПЗ над сумою податку;

- реєстрація суми податку, заявленої платником до відшкодування;

-  реєстрація податкової накладної - виданої;

-  реєстрація податкової накладної - отриманої;

-  реєстрація розрахунку коригування - виданого;

-  реєстрація розрахунку коригування - отриманого;

-  реєстрація суми переплат;

-  реєстрація суми overdraft;

-  реєстрація митної декларації;

-  занулення ліміту;

$1·         реєстр транзакцій за своїм ПДВ-рахунком:

-  зарахування коштів;

-  списання коштів;

-  документи в картотеці;

- відмова прийняття списаних коштів по СЕП;

- не фінансові транзакції;

15.СЕА РП (система «Електронного адміністрування реалізації пального») (для платників акцизного податку з реалізації пального):-

-  реєстр операцій обсягів пального:

-  реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального;

-  реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального;

-  реєстрація виданої акцизної накладної;

-  реєстрація отриманої акцизної накладної;

- реєстрація виданого розрахунку коригування до акцизної накладної;

-  реєстрація отриманого розрахунку коригування до акцизної накладної;

-  реєстрація митної декларації;

- реєстрація втрат пального;

- акт інвентаризації;

- реєстр сум акцизного податку:

- реєстрація заявки на поповнення обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

- реєстрація заявки на коригування обсягу залишку пального (зобов’язання по акцизу);

- поповнення акцизного рахунку;

- реєстрація суми overdraft.

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

При виникненні питань з приводу користування ЕКП звертайтеся  за телефоном 0800501007 або на поштову скриньку Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript .

ДФС України для платників податків запроваджено близько 40 електронних сервісів

Кількість електронних сервісів, запроваджених ДФС України та розміщених на офіційному веб-порталі ДФС sfs.gov.ua, постійно збільшується, наразі їх налічується близько 40. Зазначене дозволяє платникам отримувати послуги в електронному вигляді, заощаджує їх час, скорочує до мінімуму контакти з органами ДФС.

Не відвідуючи податкову інспекцію, платник податків береться на облік в податковій інспекції протягом одного дня після отримання відомостей із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Завдяки електронному сервісу з укладання Договору про визнання електронних документів, платник подає звітність до податкової інспекції в електронному вигляді, реєструє податкові та акцизні накладні у Єдиному реєстрі податкових або акцизних накладних.

Не витрачаючи часу на відвідування податкової інспекції, юридична або фізична особа-підприємець завдяки електронним сервісам має змогу зареєструватись платником ПДВ, анулювати таку реєстрацію,  отримати витяг з реєстру платників ПДВ, зареєструватись платником єдиного податку, отримати довідку про відсутність заборгованості, а також низку різноманітних витягів із систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Завдяки електронному сервісу «Дані про взяття на облік платників податків» будь-який платник може перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо перебування їх на обліку в органах ДФС, із  «Реєстру страхувальників» - отримати дані про взяття на облік платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.

Електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» дозволяє громадянам здійснити перевірку потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету (отримати інформацію щодо наявності/відсутності податкового боргу у юридичної або фізичної особи-підприємця  в цілому по Україні).

Через електронні сервіси «Дані Реєстру платників ПДВ» та «Анулювання реєстрації платника ПДВ» можливо перевірити бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником ПДВ або анулювання у них реєстрації платника ПДВ.

Сервіс «Реєстр платників єдиного податку» дозволяє перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо їх реєстрації платником єдиного податку.

Будь-який громадянин, придбавши товар в магазині, за отриманим фіскальним чеком може перевірити інформацію щодо реєстрації  в органах ДФС касового апарату, на якому продавцем товарів або послуг був роздрукований цей фіскальний чек. Це  можливо завдяки електронним сервісам «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО».

Через сервіс «Електроний кабінет платника» (оновлену версію) платники мають змогу не тільки отримати інформацію із реєстрів, бланки звітності, контактні дані та адреси центрів обслуговування, а й листуватись з органом ДФС в електронному вигляді. Оновлений сервіс надає можливість платнику працювати у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.

Отримати інформаційно-довідкові послуги та консультації відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного соціального внеску можливо за телефонами, з використанням електронної пошти, факсу, голосового автовідповідача (0 800 501 007 або 044 454 16 13, електронна адреса Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript )

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс дозволяє платнику  отримати відповіді з Бази знань щодо застосування норм податкового, митного законодавства або з питань адміністрування єдиного внеску, а також ознайомитись з нормативними  документами (http://zir. sfs.gov.ua).

Для платників функціонує сервіс «Пульс» для цілодобових повідомлень про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС за електронною адресою http://sfs.gov.ua/others/puls або за телефоном (044) 284 00 07.

І це не вичерпний перелік електронних сервісів для платників податків, робота над їх удосконаленням та впровадженням нових триває. Водночас, на сьогодні всі впроваджені електронні сервіси дозволяють платнику вести бізнес в межах правового поля, не відвідуючи податкові інспекції.

Нова форма звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

З 01 липня 2016 року звіти з  єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за звітний період "червень 2016 року" подаються за новою формою згідно з Порядком  формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 № 682/28812).

З метою створення комфортних  умов для подання суб’єктами господарювання звітів з  єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та на виконання вимог Порядку, Державною фіскальною службою для використання розроблені електронні формати, які можна завантажити з офіційного сайту ДФС.

Останній день переходу на „спрощенку” з третього кварталу - 15 червня 2016 року

Відповідно до статті 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) спрощена система оподаткування обліку та звітності - це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів.

Обрання або перехід на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Так, суб’єкту господарювання, щоб стати „спрощенцем” необхідно подати до контролюючого органу заяву, яка подається за вибором платника податків, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ.

Відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 „Спрощена система оподаткування, обліку та звітності” розділу XIV ПКУ.

Отож, щоб перейти на спрощену систему оподаткування з третього кварталу 2016 року необхідно подати заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 15 червня 2016 року.

 Коли продаж води зробить платником рентної плати за спеціальне використання води

Відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Пунктом 255.2 ст. 255 ПКУ визначено, що не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

Під терміном «санітарно-гігієнічні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.

Відповідно до п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 ПКУ рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об’єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.

За обсяги води, переданої водокористувачем-постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, рентна плата обчислюється і сплачується таким водокористувачем-постачальником.

Таким чином, cуб’єкт господарювання, який отримує воду від первинного водокористувача у цистернах і інших ємкостях, відповідно до договору на поставку води з встановленими лімітами, при продажі такої води дитячим садочкам, бюджетним установам, населенню, іншим суб’єктам господарювання на підставі договорів купівлі-продажу/надання послуг, є платником рентної плати за спеціальне використання води за обсяги фактично отриманої ним води від первинного водокористувача.

Олексій Кавилін: "Про минулорічні доходи відзвітували майже 53 тисячі запоріжців"

За чотири місяці кампанії "Декларування-2016" фіскальна служба прийняла від громадян 52,6 тисячі декларацій. Це на 3,4 тисячі звітів більше, ніж за минулорічний період. Такі дані оприлюднив під час брифінгу начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін.

– У Запорізькій області кампанія "Декларування-2016" пройшла успішно. Ми створили відповідні умови для зручності подання звітів. Загалом запоріжці задекларували 1 мільярд 536 мільйонів гривень доходів. Це на 12 мільйонів перевищує показники минулого року. До бюджету нараховано 80 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб та 12 мільйонів гривень військового збору. Вже на сьогодні громадяни сплатили 54,5 мільйона гривень, – зазначив Олексій Кавилін.

Керівник фіскальної служби регіону підкреслив, лідерами з декларування традиційно стали громадяни, які реалізують власну сільськогосподарську продукцію. Вони подали 33,8 тисячі декларацій, в яких вказали отримані доходи у сумі понад 161 мільйон гривень.

На другому місці – 3 тисячі спадкоємців, які відзвітували про отримання спадку на 378 мільйонів гривень. Третє місце посіли доходи від здачі в найм нерухомості. Подано майже 1600 декларацій на суму 30,5 мільйона гривень.

За 4 місяці надійшло 1146 звітів від продажу нерухомості. У той час як за весь 2015-й рік подано 723 декларації. Відповідно доходів задекларовано вдвічі більше – 180 мільйонів гривень, що на 90 мільйонів гривень більше, ніж у 2015 році.

Понад 630 декларацій надійшло від приватних нотаріусів та адвокатів, що не зареєстровані як підприємці і провадять незалежну професійну діяльність. Вони отримали доходи на загальну суму 48 мільйонів гривень. Від продажу авто та іншого рухомого майна подано більш ніж 300 декларацій. Задекларована сума доходів – 32 мільйони гривень.

Декларували доходи й громадяни, які отримували інвестиційні доходи. Це, приміром, продаж акцій, цінних паперів, операції з інвестиційними активами тощо. Усього надійшло 266 звітів. Задекларована сума склала 11 мільйонів гривень. Крім того, понад 120 запоріжців задекларували іноземні доходи на загальну суму 28 мільйонів гривень. Це на 10,5 мільйона гривень більше, ніж у січні-квітні 2015 року.

Вдвічі зросла кількість запоріжців, які отримували виграші та призи. На сьогодні таких вже 111, що на 60 "щасливчиків" більше, ніж торік. Вони загалом отримали 130 тисяч гривень.

Нагадаємо, що суму податкового зобов'язання за результатами декларування необхідно сплатити до 1 серпня.

У Запорізькій області фіскальна служба нарахувала 88 "мільйонерів"

Запоріжці-мільйонери задекларували 253 мільйони гривень. Про це у ході брифінгу розповів начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін.

Разом із тим очільник фіскального відомства зазначив, що кількість "мільйонерів " зменшилась – торік їх було 99, а сума отриманих доходів на 53 мільйони гривень більше, ніж під час кампанії нинішнього року. Найчастіше про мільйонні доходи звітували від продажу рухомого майна, від здавання в оренду квартир та будинків та інших операцій з нерухомістю.

Наприклад, одна громадянка задекларувала дохід у 6,5 мільйона гривень. Більша частина зароблених коштів – це дохід у вигляді дивідендів – 5,6 мільйона гривень. Також вона отримала 950 тисяч гривень заробітної плати. Сума сплачених податків склала понад 550 тисяч гривень.

Від зарплати та дивідендів двоє інших громадян отримали доходи 5,2 та 3,2 мільйона гривень, відповідно. Кожному до сплати нараховано, відповідно, 500 та 433 тисячі гривень. Інша громадянка В. отримала у спадщину банківський рахунок, на якому знаходилося 3 мільйони гривень. Із суми спадку їй необхідно сплатити майже 200 тисяч гривень податку на доходи та військового збору.

Під час брифінгу Олексій Кавилін подякував усім громадянам, які вчасно і чесно задекларували доходи, і закликав подати звітність тих, хто за певних обставин не міг це зробити упродовж кампанії декларування.

Олексій Кавилін: "Правом на податкову знижку скористалися 6 тисяч запоріжців"

Упродовж кампанії "Декларування-2016" у Запорізькій області понад 6 тисяч громадян подали декларації з метою отримання податкової знижки. Як повідомив під час брифінгу начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін, більша частина з них вже опрацьована фахівцями ДФС – 5,8 тисячі. Після проведених перерахунків декларантам буде повернуто більш ніж 6 мільйонів гривень.

– Податкова знижка користується популярністю серед запоріжців. Адже вона надається громадянам, які попереднього року отримували заробітну плату і понесли певні витрати. Її оформити можна упродовж всього року – до 31 грудня, – сказав Олексій Кавилін.

Нагадаємо, до складу витрат для оформлення податкової знижки можна включати:

– частину суми відсотків, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом;

– суму коштів або вартість майна, переданих у вигляді благодійних внесків неприбутковим організаціям;

– сплату за своє навчання і навчання члена сім'ї першого ступеня спорідненості, який не отримує заробітну плату;

– страхові платежі і пенсійні внески, сплачені громадянином страховикові-резидентові, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя і недержавного пенсійного забезпечення;

– витрати за переобладнання власного транспортного засобу з використанням у вигляді моторного палива біоетанолу, біодизеля, стислого або зрідженого газу, інших видів біопалива;

– суми, сплачені на будівництво (придбання) доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту і відсотків за ним;

– вартість державних послуг і державного мита, пов'язаних з усиновленням дитини та деякі інші витрати.

Місцеві бюджети Запоріжжя від торгівлі підакцизними товарами отримали на 67 мільйонів гривень більше

Надходження акцизного податку до місцевих бюджетів від суб'єктів господарювання, що реалізують підакцизні товари, з початку року склали майже 142 мільйони гривень. Це на 67 мільйонів гривень більше за показники попереднього року.

Як відзначив начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін, найвищий рівень надходжень забезпечили платники міста Запоріжжя – понад 70 мільйонів гривень та Мелітопольського району – близько 25 мільйонів гривень.

У розрізі груп товарів найбільші сплати до місцевої скарбниці надійшли від продажу нафтопродуктів – понад 80 мільйонів гривень, що більше проти відповідного періоду минулого року у два з половиною рази або майже на 49 мільйонів гривень. Значні надходження від реалізації алкогольних напоїв – 37 мільйонів гривень, що перевищує минулорічні дані на 13,6 мільйона гривень, а також від торгівлі тютюновими виробами – майже 26 мільйонів гривень, це на 5 мільйонів гривень більше, ніж у січні-квітні 2015 року.

– Зростання надходжень акцизного податку зумовлене, передусім, змінами у законодавстві. Зокрема, від продажу нафтопродуктів місцеві бюджети отримали у цьому році додатково понад 24 мільйони гривень. Є позитивна динаміка й у сплаті податку з вироблених в Україні, а також ввезених підакцизних товарів. Так, з початку року місцеві виробники та імпортери перерахували до загального фонду держбюджету близько трьох мільйонів гривень, що на 1,1 мільйона більше за показники минулого року, – зазначив Олексій Кавилін.

Олексій Кавилін привітав вихованців Запорізького інтернату зі святом останнього дзвоника

Останній дзвоник сповістив школярів про те, що навчальний рік уже позаду, а попереду – тепле літо та веселі канікули. Ця подія для усіх учнів – справжнє свято. Керівництво фіскальної служби Запорізької області традиційно його відзначає у  підшефному навчальному закладі – Запорізькій спеціалізованій школі-інтернаті №2. Цей рік не став винятком.

Начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін привітав вихованців школи-інтернату із закінченням навчального року: "У більшості школярів попереду літо, яке, здається, триватиме вічність. Я бажаю вам провести його радісно, добре відпочити, набратися сил та здоров'я. А випускникам, на яких чекає нове, доросле життя, я бажаю щастя та успіху".

Учні разом із вчителями та вихователями подарували гостям веселий концерт, у якому особлива увага була прикута до випускників. І саме для них  наприкінці свята пролунав останній шкільний дзвоник.

Олексій Кавилін представив нового керівника Запорізької ОДПІ

27 травня начальник Головного управління ДФС у Запорізькій області Олексій Кавилін провів робочу нараду із колективом Запорізької об'єднаної державної податкової інспекції, під час якої представив начальника інспекції Юліану Козаченко.

Говорячи про нового керівника ОДПІ, Олексій Кавилін наголосив, що Юліана Павлівна має досвід роботи у фіскальній службі, користується авторитетом у колег і платників Запоріжжя. Він також відзначив, що перед органами ДФС поставлені вкрай важливі завдання, тому інспекція з новим очільником має працювати максимально ефективно.

Юліана Козаченко призначена Наказом Державної фіскальної служби України в порядку переведення на посаду начальника Запорізької ОДПІ з посади начальника Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя. Має спеціальне звання радника податкової і митної справи І рангу.

Головне управління ДФС у Запорізькій області

 
free pokerfree poker
© Більмацька районна державна адміністрація, Запорізька область, Україна